Bäbisar det är gött det:)

Bäbisar det är hälsans kuttefräs:) Jag var i dag och hälsade på en jobbarkompis som fått en liten tjej (2 pojkar sedan förut) och man blir ju alldeles lyrisk när man håller den lilla varma kroppen!
   

I morse vaknade jag inte förrän 10.30! Jag som aldrig sover länge på morgnarna! Jag tog en prommis med Dante och sedan åt jag frukost. Bilen hade stått på värme så jag tog mig en sväng till sporthallen för ett gympass! Gud så skönt! Sedan hem för en härlig dusch och en tallrik med ris och leverstuvning. Nu var det dax för en prommis igen nu ner till Josefine för att snusa på det lilla underverket! Dante fick också följa med och han var lika förtjust som jag;) Sedan prommis hem igen för att laga fiskkakor till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0