pärsim

jaha nu har allt kört i gång igen och allt börjar bli som vanligt!
Lillfian har börjat på dagis men det går väl inte alltför bra! Hon är jätteledsen och börjar gråta redan hemma innan de går. Jaja vi får väl se, det brukar ju ge sig!Här hälsar hon i alla fall på mormor och tar upp pärer ur landet




Lillkillen har börjat på babysim och han fullkomligt älskar det!



Ja jag pratar naturligtvis om mina små barnbarn:)

Min "lill" kille har börjat på gymnasiet och ska läsa teknik och det går jättebra  i alla fall!

Lillgumman i Göteborg har det väl si och så! Vissa saker är kanonbra medans andra är botten!Men jag lovar att det blir bättre gumman!

Själv håller jag på att möblera om och städa så det är ganska rörigt men nu ska i alla fall affären få ett besök av mig!

Kram och ha en mysig helg:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fina bilder!! :D

2010-09-04 @ 12:01:58
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0