Mina vackra underbara barnbarn

Tänk vad mycket som händer nu!
Lilla Neo föddes för en vecka sedan:) I går fick de åka hem för att äntligen börja sitt liv som den lilla familjen på hemmaplan:) Han har haft det lite jobbigt efter den MYCKET långa och svåra förlossningen  men äntligen så visar alla prover bara positivt :)


Astrid har fått fyra tänder och några till är på väg! Hon har kommit in på ett kanonfint alldeles nytt dagis och ska börja där i augusti!



Sonen har varit på klassresa till Rom! Han hade haft det kanonbra men maten var ingen höjdare tyckte han! Här en bild från förra fredagen när vi grillade fläskfilé!



I morgon ska jag på cruising första för i år! HÄRLIGT! Det är så härligt att sitta där i baksätet med rockmusiken dånande ur högtalarna , v8 ans muller och titta ut på alla andra fina bilar som är ute och glider:) Love it!
PÅ det kanske det kommer bilder till veckan!

Kommentarer
Postat av: Helen

Aj då, det blev långdraget alltså... då är det extra skönt att de fått åka hemåt nu då



Skön söndag på dig!

2010-05-08 @ 20:08:53
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: MBip

Så skönt att det är bra med den lille <3

Vad gäller sonens klassresa så får du ta det som en komplimang eller? Det finns väl inget som går upp mot mammas mat :)

Härligt med cruising (avundsjuk) :) Hela min tonårsperiod är V8. Nu har vi sagt "ja när vi blir pensionärer så ska vi köpa värsta värsta och sitta och glida omkring i", jag längtar!

2010-05-10 @ 22:25:41
URL: http://bippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0