fredag i morgon!

    Och då kan man väl unna sig detta, eller?
     

HV- Timrå......................
såååå spännande! jag kan nästan inte titta, måste göra något annat en liten stund för att lugna nerverna ;)
Dottern kniper fortfarande och vi alla har börjat vant oss vid att hon ska vara så här go och rund hädanefter ;)
 Jag har börjat jobba igen och det är bara sååååå kul! tänk att ha ett så underbart jobb!
Jaha det gick åt fanders med hockeyn! Då står hoppet till lördagen då!

Den här veckan har varit knökfull på kvällarna!
Måndag: hundkurs
Tisdag:   Linedance
Onsdag:Föräldramöte på mitt jobb (hann se sista perioden på hockeyn)
Torsdag: Boenderådsmöte på mamsens boende! (såg hela matchen eftersom mötet slutade 18.30)
Nu är jag ledig i morgon men ska till sjukgymnasten kl 13.15 och så är det innebandymatch både lördag och söndag.Sonen har stukat foten så han kan inte spela men jag går ju ändå eftersom jag är lagledare!
Ha en härlig helg!
Kram
                                                                     




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0