slöis

Det är vad jag gjort i kväll! Till middag blev det   och     Snygg kombination va? men gott!

Sedan har jag bara suttit vid datorn , pratat i telefon ,varit ute med vovven och tittat på tv!
Men nu är det kojdax!
I morgon väntar :  Jobb till 7.45 - 13.30
                                hem sätta i motorvärmaren på mersan
                                till statoil och lämna in min nya bil på service kl 14
                                skjuts av kompisen hem för att hämta mersan
                                in till stan till sjukgymnasten, värma upp och vara klar för konditionstest kl 15 
                                träning
                                ev middag
                                linedance   kl 18
                                möte innebandy kl 19.45
                                hem med mersan
                                kompisen hämtar och skjutsar mig till statoil för att hämta nybilen
                                pust
                                kvällsprommis med vovven

natti natti och suss gott

                               

Kommentarer
Postat av: Eija

hej du! hua du vad mycket du ska hinna med. fast det är ju så nu då när vardagen bara rullar på. jag skulle ju hinna med linedance jag med men jag har ju sån otur att jag jobbar kvällat just då. så synd jag som ville lära mig mera. jobbar hela min rad nu så det blir en hel del timmar då. men det fungerar bra. skönt det. synd bara. hade velat träffa er tjejer igen. sköt om dig och vi höres och ses ngn dag. kram kram....:D

2009-02-04 @ 10:53:55
Postat av: Nilla

Hej du

Fullt upp ser jag hoppas att du mår bra ..bye bye

2009-02-07 @ 22:01:12
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

oj vilken muskelknutte som önskar godnatt.ler.

mkt snö ser ni ut att ha o fullt upp verkar du ha.

kramkram

2009-02-07 @ 22:09:43
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0