Stackars.....

I morgon ska dottern sövas för att de ska gå in och kolla hur hennes urinblåsa mår! Hon är jättenervis och det är även mamman ska jag säga!
Men jag vet ju att det kommer att gå bra. Jag är ju ganska nyopererad och gubben opererades förra veckan, så nu vet man ju vad det handlar om i alla fall.
Jag har börjat gå i chi terapi med dottern för nu har jag verkligen ledsnat på sjukvården! Och vet ni? Det verkar fungera!Dottern har mått bättre i fyra dagar nu! Efter att ha haft fruktansvärt ont i ett halvår och ätit 11 antibiotika kurer på 3,5 månad.
Hoppas hoppas hoppas det fungerar!
Nej nu väntar bingen så jag orkar med morgondagen!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Å HEj..va kul att höra från dej igen.

varför ska hon opereras..

å varför har ni?

å de verkar vara mkt omrking er nu.

hoppas alla mår bättre till jul så ni bara kan få sitta o mysa o titta på ljus och äta choklad.

jo alla våra fick svininfluensan...

men inte vi...

pust..nu vill vi vara friska ett tag.

stor kram

2009-12-11 @ 19:46:04
Postat av: Fia

Hoppas det gick bra med alla undersökningar och att hon snart slipper sina besvär.

2009-12-13 @ 17:53:15
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0