datafreak?

Jaha så har jag bytt dvd brännare på min dator och det gick ju som smort! Men sen fungerade inte datorn så jag fick ringa supporten. Det var bara att öppna den igen och lossa på spärrar och dra upp två små kort som satt i botten och sätta dit dem några gånger och vips så funkade den igen! Det var något glapp eller nåt, det kunde bli så ibland! Jag har snart bytt ut allting i datorn så är det någon som behöver hjälp kan jag ju extraknäcka lite :)

image128
Jag lovar att det finns mycket kul inuti datorn, det är ploppar och kablar och blanka saker överallt och allting är jätteömtåligt.

Man lär sig nåt nytt varje dag!

Jahaja fortsatt sjukskriven och jag som redan klättrar på väggarna! Hur ska det gå :) Får väl fortsätta äta praliner och läsa skvallertidningar som min gulliga kollega sa att jag skulle göra :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

JA du är duktig du :) Jag skulle aldrig klara av att installera en dvd-brännare..

Jo Henke var ju på intervju. Verkar var ett kanonställe att jobbba på! Det är det svaret vi väntar på! Inget annat! :D Hoppas han får svar innan imorrn!

Håll tummarna för honom! :)

Kram kram

2007-11-08 @ 10:54:11
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: anna-lena

Hej! Vad gör du? Kopierar datorn? Hihi
Kram

2007-11-08 @ 20:24:26
Postat av: supermamma

jajamen! alla sätt är bra!
kram

2007-11-08 @ 21:06:19
URL: http://supermamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0