Äntligen måndag

Ja nu är jag ensam hemma igen så jag har lite tid för mig själv!
Fredagen förflöt med biosupé ! Kanongott käk och filmen var bra, vi såg Solstorm, Ingen riktig kanonfilm men gripande och sanningsnära. Det kan mycket väl gå till så i verkliga livet. Usch och fy och hemskt!
                                                                                   image141

I lördags kom vår bil hem igen! Åh vad fin den är, vilken skillnad! Nu ska det plockas på en massa saker krom och lister osv. Till mat blev det kassler på spenatbädd med tre sorters ost i såsen, ädelost,västerbotten och gouda!

Det blev en städning av förrådet också så alla saker får plats , det måste ju stuvas om så cyklar och gräsklippare hamnar längst in och vintersakerna kommer nära dörren. Belysningen i granen kom upp också. Jag som haft sån ågren för det. Granen är ju minst 7 m hög ! det är tur att man har barn och mågar som kan klänga och hänga!
image139    image140

Jag tänder den i och för sig inte förrän 1:a advent men det är skönt att det är fixat!

 På söndagen kom svärmor och svärfar och hälsade på  och det blev en pizza till middag!
Idag kommer det kakor som vi ska sälja så nu har jag ringt efter förstärkning som ska packa och sortera alla kakor!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lillatanta

ja vilken tur att du slapp att klänga i granen själv.hualigen om man trillar ner,Mycket snö ser ni ut att ha,här har vi vår i dag med lera och klafs.jag hoppas du får lite vila nu när ni jobbat så hårt
kram och ha en trevlig vecka

2007-11-19 @ 13:39:56
URL: http://lillatanta.blogg.se
Postat av: Annsingen

Ja..jag tjuvstartade i år...skäms på mej;)

2007-11-19 @ 14:25:44
URL: http://lillanlilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0