Grattis Madde!


GRATTIS GRATTIS på födelsedagen gumman!
Ett album med bilder från USA var en present!

Madde


Moster Gun var en av gratulanterna! Diesel var också med under bordet, väntandes på en tappad räka!

moster

Jessica blev väldigt varm om halsen och på fredag är det fötternas tur!

Jessica

Skalman blurpade också grattis till tjejerna!
Skalman


Själv mår jag fortfarande pyton! På nätterna sitter jag och sover i soffan med huvudet lutat mot databordet. Jag hostar oavbrutet när jag ligger ner. Var på föreläsning i dag och fick gå ut därifrån pga hostan! Men har köpt nåt dundermedel i dag så vi får se om det kan hjälpa. Sonja ligger i dag och är jättedålig så hon ska också få en dos!

!4 dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag gå och dricka något varmt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka fina kalasbilder! :) jag har precis grattat madelene jag. Fika på säng o allt! Ska försöka somna om lite innan jag ska träffa dig på stan. :) syns om några timmar! Kram kram

2006-12-08 @ 07:50:16
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: mamsen

okidoki!

2006-12-08 @ 08:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0