Äntligen

Nu funkar bloggen igen! Och min älskade äldsta dotter håller på och fixar till den lite åt mig också!
 
Gud vad less jag är nu! På vad? Det vill jag inte skriva om här men de som känner mig vet! Det är i alla fall inte privat:)

Nu är det bara en månad kvar att få vara 40 plus sedan har man blivit en glad 50 åring! Jag väntar nu på att anmälningarna till festen ska strömma in:) Förberedelserna pågår i alla fall för fullt!

i morgon åker jag  till Vemdalen på arbetslagsarbete med jobbet. Det kommer nog att bli en hel del skratt och kul också om jag känner oss rätt! Även danspjucken är nerpackade :)

Jag har fått bekräftelse att jag ska in och operera gallan, men vet inte när ...........
Jag har också fått bekräftelse från Österåsen att jag har en plats där också men vet inte när....

Ja det händer mycket nu ...........

Nej nu måste jag fortsätta packa!
image351

Vi hörs till veckan!
HEJA FRÅN MIG OCKSÅ I MORGON KVÄLL EFTERSOM JAG VARKEN KAN SE ELLER HÖRA MATCHEN!
Heja Timrå!
Ha det så bra och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha det gott i Vemdalen..;-))

2008-04-03 @ 18:40:57
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: baristamorsan

Hoppas du får det trevligt i Vemdalen!
Hur ska du fira din stora dag? Jag undrar eftersom min snart kommer också.
Sofie

2008-04-04 @ 18:14:03
URL: http://baristamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0