en ny härlig dag!

Strålande sol och humöret på topp! Idag blir det jobb med en massa härliga barn igen. Tänk att kunna längta till jobbet................Avis eller?
Eftermiddagen bjuder på sjukhusbesök och efter det ska Stefan klippa sig. Han har vårshow på torsdag kväll så då måste han ju vara snygg. Ska bli kul att se alla uppträdanden!
I går kväll var jag ute till 21.30, vilket härligt väder! Jag målade mina pallkragar i rött, fick dem av min familj och där ska det växa både pärer och grönsaker och blommor. Det blir lättsammare med såna eftersom jag inte behöver  leja Kent till att fräsa något trädgårdsland.



Vad vore livvet utan rosor?


Mina rosor sista april när jag fick dem en dag för tidigt!                              Mina rosor 9 dagar senare!
Blommor givna av kärlek står länge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du min okände kusin som skrev till mig.....du får nog avslöja dig men jag kan ju kanske gissa på ett namn på fyra bokstäver?
Vad nyfiken jag blev :)
Nu är dags för jobb !
Ha en härlig dag ni också för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0