Utmaning!


Jaha så var man utmanad då! Av båda mina döttrar! Här kommer de "enkla" svaren"

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till!

1. Vad heter du: Eva
2. Ett ord på fyra bokstäver: enig
3. Flicknamn: Elsa
4. Pojknamn: Edvin
5. Yrke: erotikinformatör
6. Färg: energiröd
7. Klädesplagg: enfärgad nattsärk
8. Mat: eukanoba (hundmat)
9. Sak i badrummet: eltandborste
10. Plats/stad: Eslöv
11. En orsak att vara sen: ej rättställd väckarklocka
12. Något man skriker: Enad front!
13. Film: Emil i lönneberga
14. Något man dricker: ekfatswhiskey
15. Band: erik lihms orkester
16. Djur: ekorrre
17. Gatunamn: Esplanaden
18. Bil: Eagle (tyskt)

Jag utmanar : Jessica, Madelene, Sonja, Ann-Lena, Stefan, Kent, Gun


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

så spännande att vänta på en liten igen.

å så kul kusinerna kan ha sen då.

nu ska jag iväg o simma.

kram

2009-10-22 @ 17:02:12
Postat av: Fia

Jag har nästan inte tittat runt alls på andra bloggar i drygt en månad på grund av energibrist, så nu måste jag titta hur du har det. Jag tror att jag knycker den här utmaningen.

2009-11-24 @ 13:26:38
URL: http://neverkeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0