Tack tack!

Till alla gulliga som grattat mig på min väldigt ojämna dag!
Vilken härlig helg hörni!
Här kommer lite foton!

VI var bjudna till våra kompisar på sista april! Jättegod mat och trevligt sällskap! Jag behöver nog en lektion i att ta bilder på mig själv , eller hur äldsta gumman? ;)
     
Jag blev grattad i förskott av kompisarna med denna söta vattenkanna och mina två mellanbarn med pojkvänner ringde från London :)


1 maj  My birthday!
Jag fick fika på säng av mina båda män och en stor bukett rosor!

Lilla Astrid + föräldrar kom och grattade! Vi fikade ute i solen och vårsommarvärmen! Jag fick en otroligt vacker present! Tack så jättemycket !
     

Söndag!

I dag var det konfirmation och min minsting var så otroligt duktig när han spelade sin roll som berättare i det lilla skådespel som gruppen spelade upp! Efter kyrkan åkte vi hem och åt potatisgratäng och rostbiff, sallad, nybakt bröd, frukttårta i gelé och kaffe!
     

Deassa vackra och otroligt sanna kort fick jag av min kära syster yster!




Nu ska jag värma potatisgratäng igen, det blev ju lite över ;)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

åå va mkt fina kort.

alltid så roligt att se.



å potatisgratäng..jag kommer gärna o smakar..ler.



kram

2009-05-05 @ 12:35:13
Postat av: Jessica

Haha! Ja du kan få en lektion av mig i kortknäppning! ;)



Tack för supergott fika på konfirmationen och din födelsedag!



Kram!

2009-05-05 @ 14:51:02
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis i efterskott =D



Kram!

2009-05-05 @ 16:11:27
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0