Mycket har hänt......

sedan sist!
Sonen har börjat ta moppekort och med det följer teorilektioner. Alltså direkt efter jobbet åker jag och hämtar sonen och sedan blir det stan i sporrsträck. Slutar halvfem och teorin börjar fem, ca 2 mil att köra.
Alltså ingen middag!

Men i går hälsade jag på lilla barnbarnet lte och avlastade de mycket trötta föräldrarna med att bära och vyssa en stund. Hon somnade faktiskt en stund i min famn!
Sedan hämtade jag sonen på körskolan och vi gick och hälsade på yngsta dottern. Då vi var hungriga så blev det :


Idag var det samma ritual fast utan påhälsning av bäbis.
Vi blev hungrig idag också och då blev det:


I morgon åker jag till Örebro i fem dagar och hälsar på dottern! Åh vad härligt! Önskar bara att min yngsta dotter kunde ha följt med! Hon mår mycket dåligt just nu pga att kompisar visar sig att de inte är just det ,kompisar utan svekfulla individer som inte är värda min dotters vänskap. Fy sjutton!
Sr ni någon eller hör talas om någon som hysteriskt irrar omkring på centralen i Stockholm så är det bara jag ;)

Kram på er vi hörs............

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

åå ha sååå mysigt.



ja du vad konstigt de är ibland med vänner..

å man vill ju inte något hellre än att ens barn ska få behandlas bra...

hoppas de ordnar sig.



kramkram

2009-05-15 @ 01:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0