Mors dag!

Vilken härlig morsdag!
Jag vaknade ganska tidigt och gick ut på baksidan med vovven. Vilket underbart väder! Passade på att plocka in lite rabarber och knåpade ihop en rabaraber och hallonpaj!
           

klar att gräddas                                       färdig

Äldsta dottern med familj kom och gratulerade på morsdag! En stolt morbror vyschar en liten ilsken flicka!
         

Jag fick denna underbara present! Fyra exklusiva chokladpraliner och alldeles nymalt columbianskt kaffe! Mums, detta ska jag inmundiga vid något lugnt fint tillfälle när jag är alldeles ensam :)


Lilla hjärtat fick ju också en liten present av mormor förstås, två Esprite dräggelhaklappar! KOlla vad fin hon är!



Sedan for de för att gratulera farmor också och jag tog min chans till en morsdagsvila!

  

Middagsdax! Yngsta dottern kom från stan och av henne fick jag detta fina halsband!


Vi åt chili con carne med en god sallad och rostat bröd till! Och sedan åkte pajen, rice crisp tårtan och jordgubbar med glass och grädde fram:)


Vi lär väl aldrig bli några fotomodeller och fotografen aldrig någon fotograf men vi fastnade i alla fall på bilden ;)

Jag vill avsluta den här underbara dagen med de rader jag fick av min Örebrodotter!


Dagen till ära vill jag skicka en STOR kram till min underbara mamma.
Jag har nämligen världens bästa mamma!
En kärleksfull person som alltid tar sin omgivning i första hand.
Varje dag jobbar hon hårt för att hennes familj ska ha det bra och för detta kräver hon endast kärlek tillbaka.
Jag önskar jag blir som min mamma när det är min tur.
Jag vill att mina barn ska känna för sin mamma som jag känner för min.
Tack för allt mamma!

Kram

 Ja vad säger man? Hulk snyft......................
Tack alla mina härliga barn för en underbar dag!


Och i skrivande stund kommer sonen och ger mig en stor kram och frågar om jag haft en bra dag! Självklart har jag det!

Kommentarer
Postat av: MBip

Härligt! Jag sitter bara här och ler när jag läser om din Mors Dag. Själv fick jag paket på posten med ett litet brev från min älskade dott. Underbara ungar!

2009-06-01 @ 08:47:23
URL: http://bippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0