ja ja ja! vilket tjat.........

Jag vet att jag inte uppdaterar så ofta men livet tränger på och vill levas just nu inte per dator ;)
Det är :
nya kläder till skolavslutning
Klippning
träning av avslutningssånger
syning av gardiner till vårt fina nygamla bibliotek på jobbet
födelsedagar
moppekort
mormors sysslan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) vyscha sjunga mata gurgla byta blöjor njuta
Sköta om och ta hand om mina 4 underbara barn och mågar
Trädgården!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! påtas rensas planteras grävas vattnas sås, Åh vad kul!
Oljning och städning av altanen
städning (vovven drar in tonvis med pinnar grenar löv barr och gräs)
klassaktiviteter (städning av tippen)
Och sedan måste man ju också hinna med att bara NJUTA av LIVET :)
 Här kommer lite bilder i alla fall:

Isabellan har kommit hem från vinterbostaden ! Nu ska vi ut och åka!

Mot Örebro

Softning i Örebro


God mat ett glas vin och en trevlig restaurangägare!


En latte i solen


Även duvorna var sugna på något gott


Dottern och mågens fina lägenhet! Det är mina sängkläder som ligger i en prydlig hög


Helstekt rostbiff och klyftpotatis


dotterns önskematrätt, fisk med ris


Mågens önskefrukost, vita bönor bacon stekt potatis äggröra och rostat bröd


Sing star ! Tråkiga jag backade ur eftersom det enbart fanns låtar på engelska och som jag inte kände igen !

Hemåt igen!

Tänk att jag har alla dessa vilda blommor på min egen tomt! Plus alla sommarblommor som kommer serdan förstås!

       




MIn älskade damm har börjat blomstra!



Och sist men inte minst vår lilla Astrid! Väldens åttonde underverk! Hon är bara FÖR underbar :)
Lilla sötnosen myser hos mormor!
 Nej nu ska jag stryka skjortor och sy gardiner! Ha en mysig kväll



Kommentarer
Postat av: Helen

Ja du har haft fullt upp, det är tydligt!



Astrid var ett väldigt fint namn på ditt barnbarn tycker jag. Har själv ett kusinbarn som fått namnet Ingrid, xå ett gammalt och fint och än så länge ganska ovanligt namn på ett litet barn.



Önskar dig en skön vecka!

2009-05-24 @ 20:57:37
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: soffie

å så mycket fina kort du visar ,å Atrid så söt hon är,

ha en bra kväll

2009-05-26 @ 21:15:08
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulla

Det är väl så det blir så här i sommartid...bloggen får stå tillbaka. Men så ska det va, tycker jag. Kram på dig och fortsätt i det riktiga livet

2009-05-27 @ 07:11:11
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

jo alltså lite förkylningar får man ju räkna me..ler..å vi är ute ändå.



kul att få se bilder...mysigt som vanligt..å dom är ju för goa dom där små.



jag älskar liljekonvaljer..de doftar så gott.



kramkram

2009-05-27 @ 23:45:42
Postat av: MBip

Hahaha, jag bara älskar att gå in och kolla din blogg! Helt suveränt underbara bilder. Jag har undrat förut och undrar igen: Hur hinner du med allt? Mer: Jag blir alltid hungrig när jag tittar in hos dig. Kram på dig!

2009-05-28 @ 00:51:02
URL: http://bippas.blogg.se/
Postat av: Malin

Härliga bilder och så söt lilla Astrid är =D

Jag har precis kommit till insikten att jag oxå ska njuta av livet! Så iförrgår tog jag beslutet att lägga ner min älskade shop. Den äter upp mig och det jag trodde skulle bli en "boost" för min hobby, slog istället käpp för mina ben...så nu ska jag bara pyssla när jag vill!!



Ha en härlig kväll!

Kram

2009-05-28 @ 22:09:25
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0