på g igen!

Ja nu är jag på g med träningen igen efter uppehållet! Har idag varit på gymet och tränat och träffat sjukgymnasten. Det är härligt att få cykla och riktigt trötta ut sig så svetten rinner!
Sedan var det Willys tur, där rök 1300 kr igen! Men fick mycket mat för slantarna och så köpte jag en ny sop, det var välbehövligt;)
Ikväll blir det macaroni & cheese till middag med varma bananer med dumlekola i som efterrätt. Mums!
Ja sedan kunde jag ju inte låta bli utan var ju alldeles tvungen att träffa lillsnuttan igen :)

Hon är ju bara såååå underbar!
Ha en mysig helg alla mina nära och kära och alla andra som läser min lilla blogg!

Kommentarer
Postat av: Din mellandotter

åå vad jag saknar mac`n cheese!!! var köpte du det?? eller menar du macaroner med vanlig ost? Skulle ha köpt med mig några kartonger från USA iochförsig hade de vart slut nu men ändå haha. ha en trevlig kväll och njut lite av maten åt mig med!! Kram

2009-03-20 @ 19:49:32
Postat av: svintoflickan

dom där små har nån slags dragninsgkraft..ler.

kram

2009-03-24 @ 16:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0