längtar

                    

Jag har ännu inte sett det lilla knytet och inte kramat om de stolta föräldrarna heller ., men det gör inget för då har jag ju den otroliga upplevelsen kvar;) Det var ju ganska jobbigt för min stumpa så hon behöver få vila igen sig innan alla far och morföräldrar kommer inramlandes och lägger beslag på den lilla prinsessan! Det är hon verkligen värd !!!!!! Det är ju roligare att få visa upp underverket om man mår hyfsat själv och de har fortfarande inte kommit hem heller. Mys på nu alla tre!
Den lilla var i alla fall 52 lång och vägde 4200, en riktig liten prinsessa!
                  
Nu ska jag åka till sjukgymnasten i stan. I fredags pratade vi bara han och jag för jag hade glömt kläderna och träningskortet hemma och var alldeles snurrig och förvirrad! Varför?  Dottern hade ju precis ringt och sagt att hon hade värkar..........
Sedan blir det ett möte på jobbet trots att jag är ledig och sedan drar jag och en dotter till Birsta en sväng!
I kväll är vovvekurs igen så då ska vi tampas igen lilla valpen och jag;)
Ha en underbar dag alla för det har i alla fall jag:) :) :) :)

                        

Kommentarer
Postat av: Nillan

oj men grattis ..Du har blivit mormor coolt..ja tack det var kul att du gillade den nya looken på min blogg...ha det så bra

2009-03-16 @ 19:02:49
URL: http://fnilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0