Hjärtat , omega tre och bolltassar

Här ligger hjärtat på det fina täcket! Vackert ska vackert ha:)


Och här är den otroligt goda maten som vi åt i går!


Bandspagetti med bladspenat i grädde och rökt lax med en romklick på toppen! Lätt och snabbt att fixa och så otroligt smarrigt!

Så en bild på mitt andra hjärta! Han är så duktig nu och vi tränar massor varje dag på fot, sitt , stanna, ligg, leta godis, tass och följa matte! Han är så duktig (fast otroligt busig) ;)



Det är lite jobbigt nu när  det är töväder  för snön fastnar så otroligt i pälsen, men nu har vi köpt ny overall så det är bara tassarna som blir som en stor snöboll!



Ha en trevlig dag! Jag är ju ledig i dag så jag  ska jag in och träna och sedan ska jag på helkroppsmassage! Fick den i present så jag tänkte utnyttja den nu:) I kväll blir det korv och morotsstuvning och vovvekurs!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Skulle man kunna få receptet på pastan med spenaten och laxen? Såg helt fantstiskt ut.

2009-03-30 @ 10:32:21
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Madde Padde

Nu förstår jag inte.. varför skrev du grattis?

2009-03-31 @ 22:02:38
URL: http://maddeengstrom.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så där blir min lilla vovve med om tassarna i snön! Ibland får jag sätta henne i badkaret o tina bort alla snöbollar med ljummet vatten.

O lilla hjärtat =) Så söt så!

Ha de jättebra !

2009-04-02 @ 23:21:54
URL: http://lisenj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0