vackert

Titta vad mycket fina vackra blommor jag fått!

Den här vackra buketten med dubbla trepåvarjestjälktulpaner fick jag från min österåsenkompis Marit!


och denna vackra gerbera av min österåsenkompis margit!


Dessa vackra tulpaner fick jag med blombud från jobbet!


Just nu håller jag på och tvättar för fullt ( ja det blir i min egen takt förstås med den onda lilla magen) för på lördag morgon åker jag ,sonen och vovven till örebro och hälsar på dottern! Hon ska få passa upp på mamsen en vecka:)Vi ska åka tåg! undarar hur det ska gå ?det var minst 25 år sedan jag åkte tåg !

Fettisdag borde det väl heta;) åh vad den är härlig! Nykokta bruna bönor med fläsk och korv och nygräddade semlor till efterrätt! I går blev det kaffe till i em blir det hetvägg! Jag är stenhård på att inte äta någon semla före igår!!!!!!!!!!!!!!





ha en härlig dag hörni :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, många och många..! På sin höjd en till! ;)

2009-02-25 @ 19:52:49
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Malin

Har du fyllt år? Vad har du opererat? nyfiken

2009-02-25 @ 20:49:11
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0