underbara vänner!

Ja tänk vilka härliga vänner jag har! I måndags kom bästa kompisen hit och hade handlat mjölk och fil åt mig ! hon hade äve köpt lite goda mackor så vi fikade och mådde gott. Det var även av henne (och gubben hennes) jag fick de vackra rosorna. idag kommer en annan kompis och tittar till mig, min lilla österåsenkompis! I slutet på veckan kommer ännu en annan österåsenkompis(fast henne kände jag ju före förstås) Hon är barnmorska och en riktig liten gladskit!
Tack alla mina nära och kära som ringer ,mailar och smsar för att kolla hur det är med mig och ge mig uppmuntrande ord! Ni är guld värda, det ska ni veta!
Och alla mina blogg ocharbetskompisar som också är så omtänksamma och uppmuntrande, vad härligt att ha er!

Idag mår jag bättre och långtradarna tog en annan väg inatt;) Ska försöka dra ner på värktablettterna lite idag. Det är fortfarande mjukisbyxor på men snart så kanske jag kan prova jeansen:)Den här veckan har flutit fram i en dimma och i sömnens och smärtans tecken men nu börjar det klarna igen :)Härligt. Jag får nästan lite vårkänslor trots att det är 15* kallt och mulet!

              
Stackars  två av mina tjejer, en med urinvägsinfektion och en med "någotannatontimageförutombebisen". En är på väg till doktorn och den andra får synd nog vänta till efter förlossningen för att få reda på vad det onda är! Jag kommer någon dag och kokar slätvälling åt dig gumman!
Kram och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja men guuuud vad gott!!! När du känner dig piggare och mår bättre måste du komma hit och göra det till mig! Det är ju flytande!! :D



Hoppas att du mår bättre världens bästa mamma!

Kram!

2009-02-18 @ 10:58:56
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0