jehaaa!

I dag mår jag spm en prinsessa, frisk som en nötkärna! eller i varje fall som en vingklippt nötskrika;) Åh vad det är skönt att kunna röra sig utan att det värker och stramar i magen! Enda problemet är natten för jag vaknar ideligen av att det gör ont i magen men tydligen så kämpar jag för att ligga på magen när jag sover. men det blir ju bättre och bättre det också.



I dag har jag fått städsjuka! Jag har städat ett köksskåp, hela badrummet inklusive all målning, har rensat ett av badrumsskåpen (kastade en hel kasse med grejor)torkat en byrå,städat mitt nattduksbord, fixar i vardagsrummet- har tömt en stor rottinghylla på vhs filmer och en massa andra saker och tänker ställa in den i klädkammaren och möblera om lite. sedan ska dammsugaren fram och golvet ska torkas och så tvättar jag!



SEDAN ska jag sätta mig ute i solen på altanen och dricka en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vilken härlig energi du hade igår. Kan du skicka lite av den till mig? Nä, visst nä...det går ju inte. Du är ju ute och far.

2009-02-28 @ 11:12:42
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0