får jag kissa ifred?

Ja så tänkte säkert lilla valpen när vi var ute med honom i morse. Sonen höll i kopplet och jag gick bakom med en liten plastburk. När vovven stannade för att kissa var jag snabbt där och stoppade plastburken under kisstrålen på honom:) Nu låter det här ju lätt som en plätt......om man hade en stor hund med kort päls ja!!!!!!!!!Nu har ju jag en pytteliten hund med mycket lång päls och dessutom snöade det ymnigt och hade gjort i flera timmar så det var nysnö också. Alltså burken stoppades dit på känn , den rymdes precis under magen på vovven så han märkte ju direkt att jag var där och fipplade med nåt . Han tittade mycket konstigt på mig men jag lyckades få i några ml i alla fall, hoppas det räcker!
Det är en sådan där liten burk som man köper kräftstjärtar i!

Ha en härlig vinterdag och kör försiktigt :)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

åå så spännande..bara en vecka kvar...

förstår att du har köpt mkt...

vet de vad de blir för en liten filur..om de blir en tjej eller kille.

å de finns så mkt fina kläder..de tråkiga är att oftast har man inte råd att köpa sånt själv..men då är en mormor perfekt..ler..ja inte bara för den skull förstås..utan för allt stöd m.m

å jag ringer min mamma så mkt o frågar om vad hon tycker o tänker...

nu leker barnen o solen skiner..men än är de inte så pigga så jag kan gå ut.

jo vem vill inte kissa i fred...hi,hi...

ta hand om dej nu.

kramkram

2009-02-26 @ 15:32:17
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0