bra men ont

Yes ! jag har tagit bort förbanden! Eller distriktan gjorde det, allt är läkt och såren ser fina ut. Men jag har fortfarande ont . D frågade om jag visste hur man gjorde när man opererade men det visste jag ju inte eftersom jag sov;) Man håller undan allt som finns i magen för att komma åt att plocka ut gallblåsan så det är inte konstigt att du har ont , sa hon. Det tar tid innan allt kommer på plats igen och svullnaden har lagt sig. ok sa jag då fortsätte jag med byxor med resår i , det tyckte hon var ett bra förslag!
Min fina mage! Dock forfarande ganska svullen :(  Otroligt att det blir så små fina ärr! Det är ett ovanför naveln nästan under bröstkorgen, ett precis under naveln och två till höger på magen på bilden.

Kommentarer
Postat av: Ulla

De är fantastiska på att sy ihop en, så att det nästan inte syns

2009-02-24 @ 14:10:06
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

å stackars lilla magen...

jag tyckte de var häftigt me hänglsena:-)

nu ska jag ge min feberkille lite att dricka..för nu är de hans tur o lilltjejen samtidigt..fullt upp.ler.

var jobbigt i natt o jag kände mej trött men idag känns de lite bättre på ngt vis.skönt.

kramkram

2009-02-24 @ 15:13:41
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Lena Eckman

Hej!

Det ser riktigt fint ut på magen din :)Hoppas att du är så pass bra att du kommer på dansen på tisdag, vi saknar dej där/ Kram

2009-02-25 @ 08:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0