Gott nytt år!


Övre bilden!
Lilla jag! Året var 1958 och platsen är Ljusdal. Tillfället är när jag döptes till det vackra namnet Eva!
Undre bilden!
Stora jag! Året är 2009 och platsen är Matfors. Tillfället är julafton då jag även har namnsdag!


Kroppsformen håller i sig tror jag;)

Jaha så var julen över och ett nytt år står för dörren.
Här kommer en liten bildkavalkad:

Pepparkakshusbak!


Uppesittarkväll med Bingolotto,nygriljerad skinka och granklädning!


Julbord!


Julklappar!


En mysstund med gofröken:)


Julotta! Ensam framför tv:n med en god kopp kaffe och på tok för lite sömn!


Annandagen = Bröllopsdag! Kaffe på säng och en litet fyrkantigt paket:)


Nyårsafton firas tillsammans med goda vänner och denna meny:

Avocadomouse med garnityr av cremefraiche, räkor och rom


Plankstek

Rullrånskorgar med grädde, glass och hjortronsylt

Efter det nya årets ankomst blir det:

Gratinerad hummer och räkor med vitlöksbröd


På nyårsdagen har vi kalas för gubben som så lämpligt fyller år;) Jag kommer även att sitta bänkad för att njuta av Nyårskonserten från Wien!

Ett gott nytt år till er alla och hoppas det nya året blir ett bättre år eller ett lika bra år beroende vilket som passar just er just detta år!
Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Å gott nytt år till dej också !!!



hoppas du får ett underbart år.



mysiga bilder.

du är så söt!både som liten o nu.



kram

2009-12-31 @ 12:42:49
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0