energi

Plötsligt fick jag en otrolig energi precis så där som när man är gravid och förlossningen närmar sig.........Jag diskar , städar,tvättar,plockar,tar ett glas vin osv!
Lugn ;) jag är inte gravid så var energin kom ifrån vet jag inte!
Jo förresten! Har ju varit med lillsnuttan idag, där har vi det :) :) :)
en tur med vagnen , fick en ny huvudbonad och så träffa vi moster !
    

Nu är mina veckor på Österåsen ett minne blott! Har precis kommit hem efter den sista veckan. Tråkigt att lämna alla nyfunna kompisar, lugnet på rummet, det varma härliga badet, träningslokalen m.m MEN......
Inte ett dugg tråkigt att lämna den vegetariska maten! Fy för den lede...... Ja förlåt alla vegetarianer men den kosten passar INTE MIG!
   Österåsen sett från kryddträdgården



   I dessa små "carportar" låg de stackars lungsjuka med en filt omkring sig för att få en nypa friskluft !



Det är otroligt vackert från utsiktsplatsen!


Kom hem på fredagen och på lördag kväll tog vi bussen on till stan och åkte en tur med ms Medvind, åt en härlig buffé och drack gott! Inte ofta vi träffas i familjen men då lyckades vi i alla fall få ihop 4 samtidigt!

       

Och hörni! Grymt kul var det på cruisingen i alla fall! Timmen blev sen , jag tror jag kände alla som var på Smedjan och gud vad jag surrade och dansade, Härligt!



Den här veckan går åt till att fixa och greja här hemma! På lördag ska jag vara barnvakt hela dagen och kvällen åt lillsnuttan och på söndag åker vi till Orsa på en veckas husvagnssemester:)

Vi har ju även varit på en liten hotell och fiske semester! Härligt!


Kommentarer
Postat av: Lillan

Tack snälla!

2009-08-05 @ 16:52:22
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Jag är inte vegetarian. Inte än, men är på god väg. Jag har svårare och svårare för att äta kött. Vet inte varför. Vilka härliga bilder du visar. Räkor det är inte fel det

2009-08-05 @ 19:39:29
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

å vill me ha sådär fina små byxor till min tjej som ditt barnbarn har.dom ser så sköna ut.



jag är inte vegetarian..men jag vill inte tänka på vad jag äter..skratt.



nu sovdags...kramkram

2009-08-07 @ 00:56:30
Postat av: Helen

Ja här har det varit fullt upp ser jag ;-)

Hoppas husvagnssemestern blir skön!

2009-08-09 @ 10:18:55
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: Ulla

Oj, här var det ett tag sen det gjordes ett inlägg. Har du bloggsemester?

2009-08-17 @ 09:38:51
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0