Trodde jag ja:)

I går trodde jag att jag skulle få sitta i morgonrocken och fika och slötitta på tv på morgonen..........
Men............
Dottern hade ont i sitt öga så mamma ringde doktorn och doktorn svara.......kom hit kl 10.30
Oj, ut med hunden , äta frukost och pang in i bilen!
In till stan och hämta dottern, tillbaka igen och in till doktorn...........
Ut med massor med medicin........
In till stan med dottern ......MEN ......
Vovven måste ju vaccineras , kanske skulle fixa det idag?
Ringde hem och hörde om sonen skulle följa med.......Vände om hemåt igen......
Hämtade son och hund och drog in till stan........
lunchtid....................................vad gör vi?
Jo vi hämtar örebrodottern också och går på Bitelinje och äter lunch; mums!
Nu har veterinären öppnat igen, Vovven var så duktig och sa inget alls när de stack honom!
Kom på att vi skulle fixa ny telefon till mig nu när örebrodottern är hemma så hon kunde hjälpa mig! So look!!!!!!!!!!!!!!!!
Yippiiiii :)

Nu ska jag in och snusa på lilla Astrid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0