håll i pengarna!

Ja det borde jag ju göra förstås:)
Men gick på stan för att kolla på en klänning till på fredag. Vi vill ju ha en "glad" begravning så det gällde att hitta en inte alltför sorglig men inte för glad klänning heller! Inte lätt tror ni men........
Jag gick in på den första affären och vad hänger där mitt framför näsan? Jo just "min"klänning men i storlek 34 och 36. Trots all träning så har jag faktiskt inte gått ner såååååå mycket;)
Till min glädje så fanns den i Birsta så det var bara att pinna iväg dit istället. Men på vägen "råkade" det dyka upp en massa kläder i storlek 58 och 62 ;) Och på något sätt så såg jag mig själv välja och njuta och dssutom gå till kassan med en hel hög med vackra  små kläder! Jaja det är hon  väl värd vår lilla prinsessa!
På väg till Birsta hamnade jag på Kvantum i Nacksta för att inhandla lite av livets goda och där träffade jag på den lilla prinsessan dock i sovande läge så då passade jag på att överlämna en del av kläderna. Lite sparade jag till en anna gång :)
Sedan blev det timmervägen right over.
Jag gick in och provade klänningen och den satt som ett smäck! Köpte en liten svart kofta att ha över eftersom det inte var någon ärm på klänningen.Mamsen älskade rosor så därför passar den så bra!

Jaha, hemåt var det ja!
Nehej, råkade gå förbi "väskan" och där hängde den lilla rosa saken och bara ropade efter mig! Inte kunde jag göra den ledsen  heller utan var ju tvungen att gå in och lömna över 300 spänn och ta med den lilla saken hem! Passade urbra till klänningen men på fredag får den stanna hemma och den lilla svarta får följa med i stället!

Nej nu ska jag ut och sätta mig i solen och borsta vovven!
Ha en skön dag !

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ÅÅÅ vad fin du kommer vara!!!!



å visst är de kul me småsmå kläder me.ler.



kram

2009-04-19 @ 23:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0