Inskrivning

Ja så var man inskriven och klar då!
Får se vad jag tycker om att måsta vara utan kaffe, vin och en god drink, kaffebröd, godis, kött och fisk, datorn och tv!
Fast istället går jag kanske ner i vikt, blir serverad all god mat, tillgång till varmbassäng, olika träningsmetoder och vila!

Här kommer några bilder från Österåsen!


Min syster följde med under dagen, vi tog en skön promenad och hon hittade som vanligt svamp! En Karl Johan var det visst!


Vi tog en härlig varm stund i bassängen också!


Det är en vidunderlig utsikt! Eller hur?


I dag har jag :
Bäddat
städat min garderob
städat tvättstugan
dammsugit huset
plockat ur diskmaskinen
ringt en del ärenden
pyntat lite med ljus och sånt
lekt "var är jag" med valpen i skogen
kokat lag till kräftorna och lagt i dem
lagt gula ärtor i blöt för att koka ärtsoppa i morgon
gjort en härlig äppelpaj

nu ska jag sova en stund för jag är definitivt inte pigg! Täppt i näsan, ont i halsen  och känner mig väldigt "sjuk" i kroppen! Jädra förkylning!
Sedan duka fint med rönnbär och ljus till vår lilla familjekräftfest
Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Familjekräftfest? Har jag inte hört något om..



Ingår inte jag i familjen längre? Tydligen inte för jag har inte hört något!



Annars såg ni ut att haft det bra i Österåsen.

2008-09-19 @ 15:56:19
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja visst var klänningarna fina! Hoppas dom är lika fina i verkligheten som på bilderna..



Ha det så roligt på eran kräftskiva.. Hmpf..

2008-09-19 @ 16:09:45
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0