skönt

Att vara ledig en sådan här regnig höstdag!


Idag har det varit en sådan där lugn härlig dag när man hinner jättemycket fast man inte "gör "något.

Före Efter


Före Efter


En dammsugning av huset var nödvändig för oj vad den lilla valpen drar in en massa skräp!


Äpplena från mitt lilla träd plockades in , det blev elva stycken!Bra för att vara satt i juni tycker jag!
Det är ju olika sorter också på samma träd. Coolt!


Strykning och packning är i full gång!


Nu ska här lagas middag och sedan ska jag ha föräldramöte på innebandyn! Hoppas jag får resultaten på hockeyn per sms!

Kommentarer
Postat av: Kieran

Hallå!!

Tror inte det var Kjell som skrev det utan det var någon som dumma sej..haha...Jaa, nyckel historian är lite rolig. Klart jag fixar det som jag ställt till med..=) Hoppas allt är bra...ses nog den 25 oktober då vi åker till Sundsvall..ha det gott så länge..kram!!

2008-10-02 @ 16:37:34
Postat av: Jenny

Hejhej=) Jaaa vi vill´ju jätte gärna komma o hälsa på!:) Var du ledig torsdagar!? kramkram

2008-10-07 @ 14:29:00
URL: http://jennyfransson.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Härligt när man har haft ett ordentligt röj!

Tack för alla snälla komentarer hos mig.

Ha de gott

KRAM Ann-sofie

2008-10-19 @ 10:01:40
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0