Hemma igen!

Ja så var den veckan slut. Oj vad den har gått fort! Dagarna har bara forsat fram!
Jag åkte upp på måndag morgon. Jag hade trevligt sällskap i bilen av en tjej som också skulle till Österåsen! Det är ju alltid kul att kunna surra lite medan man kör.
Väl framme checkade jag in och installerade mig sedan i mitt lilla krypin. Sedan följde en samling kl 11 där personal och chefer presenterade sig.
En typisk dag:
6.30 väckning
7.15 vattengympa i 37 gradigt härligt vatten
8.00 frukost (gröt eller fil, grönsaker och hårdbröd)
9.00 föredrag (kost, motion, stresshantering m.m)
10.30 grupparbete
12.00 lunch (kalla grönsaker, olika blandsallader och varmrätt (vegetarisk kalops, böngryta, wok m.m)
13.15 ledigt
15.00 stavgång eller vattengympa
16.30 avspänning,musikmeditation
17.00 middag (soppa,smörgås, grönsaker)
18.30 vattengympa, info om olika saker
19.00 ledigt
På ledig tid kunde man bada, bubbla, sitta i massagestolen, träna på gymet, se på tv (2:an och 4:an) promenera, sedan kunde man ju köpa olika spatjänster också.
Under ledig tid skulle även möten med sjukgymnasten, kostkonsulenten, kurator (om man behövde en sådan) sjuksköterska och läkare rymmas!

ja så har min vecka varit! hoppas ni också haft det bra!
kram
1. kvällmacka   2. jag sitter i ljusrummet    3.min säng     4. min fina mysgrupp   5. utsikten från österåsen över Ångermanälven!
       

Kommentarer
Postat av: Kieran!

Jodå, nu mår jag mycket bättre. Ser ut som du haft en bra vecka, hoppas att det kommer ge resultat =)

Nu är det inte många dagar kvar tills vi är uppe i Sundsvall, vi ses då =)

Ha en fortsatt trevlig kväll...kram!!

2008-10-21 @ 21:45:39
Postat av: Fia

Det låter som en jätteskön vistelse! Hoppas du njöt hela tiden!

2008-10-22 @ 17:45:34
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

åå vad härligt de ser ut o verkade vara...

verkligen.

hoppas du har mycke kraft nu då.

kram

2008-10-23 @ 13:22:23
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Malin

Å vad härligt du har haft det=)

Tack för din snälla kommentar...En gåva vet jag inte om det är haha=) Snarare envishet och en tub med klister ;P



Kram

2008-10-23 @ 18:51:50
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

jo,lite fullt upp har de varit...så en sån där trip som du varit på låter inte fel.ler.

ha de bra nu.snart helg igen.

kram

2008-10-23 @ 23:43:55
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack, tack =)

Hoppas du får en riktigt trevlig helg =)

2008-10-24 @ 23:40:21
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! Får jag bara fråga om min header ser konstig ut för dig? typ att den sticker utanför bloggen? Några har nämligen reagerat på det! Ha en trevlig helg! Kramar

2008-10-24 @ 23:41:43
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tjena Grönsakskompis! Visst är det skönt att vara hemma!Jag har fuskat lite väl mycket, hur går det för dig?

2008-12-06 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0