Utmaning!

UTMANING...

Så fort du läser är du själv utmanad;) Alla frågor skall besvaras.

DIG:

1. Hur lång är du ? 163 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor? Barnmorska

3. Vad pluggar du ? inget för tillfället

4. Har du långt hår ? nej

5. Vilken hårfärg har du ? ljus tror jag själv !men andra säger att jag är mörk med ljusa konstgjorda slingor

6. Sminkar du dig ? Jajamen

7. Har du haft sex senaste månaden? o ja

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svarta

9. Har du kysst någon idag ? ja

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej för pappa finns inte längre

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Jag har alltid varit pappas flicka

3. Hur många syskon har du ? 1

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hejdå, då kommer jag en annan dag till dig!

5. Hur många ställen har du bott på? fyra orter men nio olika ställen

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Gubben?

7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? 3 maj

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? I lördags

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, kommer inte ihåg

3. Har du kysst nån kompis ? Ja

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Ja

5. Vem har du varit kompis med längst ? Vet inte

6. Vem känner dig bäst? Mina tre döttrar

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? nej inte hatade!

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Nej

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Det är inte aktuellt!

2. Klä dig annorlunda ? Japp

3. Vara dig själv ? O ja

'4. Visa dig i bikini/badbyxor ? varför inte?

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? ja

6. Pierca dig ? Klart jag vågar men gillar det inte!

7. Ha sex på offentlig plats ? Tja

8. Vara omogen ? JA

9. Äta småkryp ? NEJ

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? I går

2. När var du på semester senast ? I somras

3. Vilken färg är det på din tandborste ? Rosa

4. Är ditt hår tråkigt ? Nej

5. Vem såg dig naken senast ? Min lilla gubbe

6. Hur ofta duschar du? Vid behov

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? alldeles strax!


Kommentarer
Postat av: MBip

Jaa visst är det en mysig stad. Om du/ni kommer hit till Söderköping så är La Uva och Smultronstället ett måste. Har du några mysiga "måsten" man måste besöka hos dig nu i semestertider? Jag lade ut mina svar på din utmaning, haha. Det är kul när man måste tänka tillbaka lite. Konstigt nog så är det nästan lättare att komma ihåg vad jag gjorde för 10 år sedan än förra veckan, egendomligt! Ha det gött

2008-05-21 @ 00:23:20
URL: http://bippas.blogg.se
Postat av: Ann

Morning! JApps om mamma får man sinnen som ingen annan har:))

2008-05-21 @ 05:09:01
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Nilla

Halloj..kul att läsa om dej hi hi ..Jo svar på din fråga om hyresgäster..Jag jobbar på ett kommunalt bostadsbolag därav hyresgäster..Ha det bra idag

2008-05-21 @ 07:37:15
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja det är dom verkligen oxå!:) Tusen tack vad du är snäll!:) Såg nu att du undrade vad som har hänt med Wille! Han har fått operera om samma knä som förra gången.För det hoppade ur led igen! Ha en bra onsdag! KRAM

2008-05-21 @ 11:12:39
URL: http://jennyfranssons.blogg.se
Postat av: ninni

japps, älskar rea..om ja hittar nåt då förstås..hehe! nu ska ja göra din utmaning! hoppas du har haft en bra dag, det har jag, fast ja har gått å blivit sjuker..men men! kram

2008-05-21 @ 17:57:39
URL: http://ninniz.blogg.se
Postat av: Malin

Oj då måste jag nog anta den oixå då haha=)

ha en härlig kväll=D
Kram

2008-05-21 @ 18:29:04
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Sofie

Oj då utmanad, då är det bäst jag sätter fart nu då1
Kram Sofie

2008-05-21 @ 20:34:22
URL: http://baristamorsan.blogg.se
Postat av: svintoflickans

UTMANING...

Så fort du läser är du själv utmanad;) Alla frågor skall besvaras.

DIG:

1. Hur lång är du ? 163.5 cm (så vi var rätt lika långa)

2. Vad vill du bli när du bli stor? önskar att vara hemmamamma jääämt..skratt...bara måste vinna på triss först.

3. Vad pluggar du ? inget

4. Har du långt hår ? nja..ganska...

5. Vilken hårfärg har du ? råttfärgat...just nu lite slingor..

6. Sminkar du dig ? inte så ofta längre..

7. Har du haft sex senaste månaden? nixpix..

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Svarta

9. Har du kysst någon idag ?nej..men pussat..ler.

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? nixpix..skilda..sen ett bra tag..
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? åå dom är ju underbara båda..på olika vis..kan inte välja...

3. Hur många syskon har du ? 3

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? vi pratar om allt möjlit...minns ej riktigt..men vi pratade i telefon igår...

5. Hur många ställen har du bott på? 4 olika orter...eller 5 blir de nog...men annars är de nog 7 olika ställen..tror jag..

6. Vem i din familj stör du dig mest på? ja de är nog mannen ...skratt..vi är som ett gift par..o vi är ju gifta me...

7. Vilken familjemedlem är snällast? å alla är helt underbara...

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? ikväll var min syster här...vi umgås mycke.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? igår kväll på ett cafe..en hel del kompisar..kul.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, kommer inte ihåg..de var när jag var yngre..

3. Har du kysst nån kompis ? nej

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? nej

5. Vem har du varit kompis med längst ? svår fråga..kan vara min brors flickvän...

6. Vem känner dig bäst? min ursprungsfamilj o mannen o barnen..

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? nej..

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? nej

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? ja jag vågar..men har ingen anledning..

2. Klä dig annorlunda ? Japp om jag vill de så..

3. Vara dig själv ? ja!

'4. Visa dig i bikini/badbyxor ? ja hjälp..de måste man ju om man ska bada men degmage har jag..skratt..

5. Fisa inför din pojk/flickvän ?helst inte

6. Pierca dig ? har jag inte tänkt göra...

7. Ha sex på offentlig plats ? nej..skulle vara för pinsamt..

8. Vara omogen ? jag är nog rätt omogen..ler..

9. Äta småkryp ? varför...

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? var nog ngr veckor sen..

2. När var du på semester senast ? beror på vad som räknas med semester...

3. Vilken färg är det på din tandborste ? har en på varje badrum..en blå o en orange..
4. Är ditt hår tråkigt ? ja

5. Vem såg dig naken senast ? Min man eller barnen kanske när jag ducshade..här låses inga dörrar..skratt..

6. Hur ofta duschar du? varannandag

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? sent..som vanligt...

ja.oj nu har jag svarat på alla frågor..ler..
nu ska jag göra kvällsmat..å jag jag har nog kommit in i lite rutiner..men lilla skruttan sover ju mest..å äter...men visst de är fullt upp..men väldigt mysigt.
stooor kram o ha en fin kväll:-)

2008-05-22 @ 18:39:52
URL: http://svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0