påskända!

Detta är jag när jag drog i väg i torsdags!
                                             


Vilken helg! Påsken är så härlig!
Vi fick besök av världens sötaste lilla påskkärring(vill inte lägga ut kort när jag inte frågat om lov)

I fredags var det kalkondax!
Här följer kalkonens färd från frysdisken till väldoftande saftigt resultat!
         


Gud vad gott det var , nästan bättre än kyckling!

Sedan kom lörda´n..........
Då blev det påskbord och en massa folk, alla mina barn och mågar och några kompisar! 
Barn blir aldrig för stora för att leta de ägg som påskharen har värpt! De var så ivriga att någon tom gick rakt över dammen! "någon" hade en sagolik tur att den fortfarande var frusen, annars.....................hade "någon" blivit blöt!
         

HJÄLP nu börjar hockeyn! Gud vad nervös jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heja TIMRÅ!
Jag återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0