Jag är kär igen!

Satt på Paradisbadet och läste tidningen i går och vad fick jag se? Jo de här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image338
Jag måste bara ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så idag bar det iväg till Birsta igen och tänk att när jag provade dem ( de satt som handsken och var jättesköna) så var det flera som stannade upp och tyckte de var skitsnygga! De är ju så typisk mig!

Meeeeeen.......................................

Det var ju 20 % (vilket jag inte hade en aning om) så då hittade jag ju två par joggingar också!
Kolla vad fina........................image340

image341


Kommentarer
Postat av: Jessica

åååhh! KLackskorna var hur fina som helst!! Var har du köpt dom??

Kram kram!

2008-03-28 @ 22:33:17
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: supermamma

Jag köpte dem på din sko!Visst var de fina!

2008-03-29 @ 15:59:35
URL: http://supermamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0