En helt vanlig dag!

I dag är det inget särskilt, det känns jätteskönt!
Ja sonen ska till tandläkaren i stan och jag måste byta en antenn i Birsta förstås och så kommer syrran och gratulerar mammas "lilla" pojke i eftermiddag men annars så...........Det är ju bara baggisar mot allt som varit en tid!

I går firade vi ordentligt förstås! Uppvaktning kl 7 för sen skulle gubben till jobbet. Det blev bara en present från oss eftersom önskningen var en mobil och då blev det ju så ;)
     

Hela dagen var lugn men vid 16,30 dök alla gratulanter upp! Det blev sill, lax och nubberöra till förrätt och tacos till efterrrätt! Sedan blev det tårtdax, smörgåstårta och jordgubbstårta!
       

Den minsta sonen ville ut halv två i natt och han gjorde det han skulle på en gång sedan sa jag bara nu går vi och lägger oss igen och följde med  och la sig i buren på en gång. Gnagde lite på bitringen men somnade snart igen.  Halv sju gnällde han igen och samma sak hände  fast vi gick inte och lade oss utan vi tog reda på disken sedan i går och bryggde kaffe till den stackars mannen som måste iväg till jobbet. Dante åt mat, han var jättehungrig och vi fikade. Jag hörde något skrapade mot golvet och gick för att ta reda på vad den lilla odågan pysslade med . Jag började gapskratta! Han tyckte  nog att vi sovit nog för i vardagsrummet låg i en fin rad mina jeans, tröjan och BH! Han hade dragit allt detta, den lilla skroten ända från sovrummet!

Sedan vinkade vi åt  K  och därefter gick vi och la oss och läste tidningen.  Dante gnagde en bra stund men slocknade sedan och då gjorde jag det samma , vi vaknade 10.00! Då rastade vi igen !
Nu ska vi göra oss i ordning för att åka men lilla Dante ska få stanna hemma och vakta huset;)

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ann

Tack snälla rara!

2008-06-24 @ 12:34:55
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

27 hästar åt gången!!!! Där vi är finns det tre st... och jag tycker dom e förmånga, hahaha. Dom omringar mej så fort jag kommer in i hagen...hahaha

2008-06-24 @ 15:24:40
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Helen

Haha :-) Fniss roligt påhitt av jycken. Vi hade en hund som hämtar grejor ur tvättkorgen, inte fullt lika gulligt att hitta på vardagsrumsgolvet ;-)

2008-06-24 @ 17:40:57
URL: http://helensvardag.blogg.se/
Postat av: svintofllickan

hi,hi fattade itne först att du menade hunden när du skrev den minste sonen så jag blev lite fundersam.ler.

14 år..oj,vad tiden går.

vad stolt han såg ut för telefonen.

gullig kille !! fast gullig vill man kanske inte vara i den åldern.

snygg då.

jo idag är jag piggare...skönt..

har ju varit soligare idag med..de gör mycke.

nu ska jag ta te framför slutet på..medan du sov...

har visserligen sett den flera ggr men,men.

kram kram:-)

2008-06-24 @ 22:48:28
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Hoppas ni hade en bra dag.

Såg jättegott ut med tårta....I like...L

Söt hund!

Vad är det för ras.

Ha de gott

Ann-sofie

2008-06-25 @ 00:22:34
URL: http://affib.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha , Jag förstår att du blir helt såld :o de blev jag också nu när jag såg din bild på vovven !



Jo de är nog jobbigt att rasta hundar mitt i natten men sen lär dom ju sig när dom blir äldre:)

2008-06-27 @ 14:24:44
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0