åh vad gott!

I dag har jag :
Tankat
varit på macken och rådfrågat för min bil går het!
Varit på Ford och köpt en termokontakt som ska bytas under helgen!
köpt en present till kompisarna som vi ska till i morgon kväll!
köpt en digital grindantenn ( vår förstärkare till tvantennen gick sönder av åskan!
Storhandlat på citygross!
packat och fryst!
tvättat tre maskiner och hängt!
vattnat
lagt in sill
haft främmande
städat
lagat världens godaste mat!
klippt klorna på Dante!
kolla vilken görhärlig mat:
     
strömmingsbörsar med potatis!
Vad gör ni imorgon? Vi ska till kompisar och njuta av god mat och trevligt sällskap! Lilla Dante ska få åka cykel i
cykelkorgen med mig!
ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Å tack detsamma!! =D pussa lille Dante på nosen från oss!



Kram

2008-06-19 @ 23:01:17
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj, vad mycket du har hunnit gjort!

Jag har jobbat hela dagen, när jag väl kom dit, hehe =)

Jo. jag jobbar hela helgen oxå =(

Imorron 8.00-13.30 o sen lördag o söndag mellan 10.30-15.00. Det blir ju lite sovmorgon då i alla fall =)



Ha en jätteskön midsommar med lilla gulliga valpen o resten av familjen =)



KRAM !!

2008-06-19 @ 23:16:18
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0