gokväll! och god morgon!

17/7
gokväll!
I dag har jag "bara" umgåtts! Först slöade vi sonen och jag, sedan drog vi fram båda klipparna för att göra lite fint. Men..... då ringde en kompis som ville titta förbi en stund, så då blev det gubben och sonen som klippte i stället! Så synd för mig;)
Och plötsligt dök äldsta dottern och mågen upp så då blev det varma mackor och jordgubbs,hallon,blåbärspaj!
Härligt och mysigt med spontana påhälsningar:)Krya på foten Henke!

18/7
I dag är stora städdagen!
har bara fått lust att städa så nu fejas det för hela slanten! Alltså kan jag inte blogga mer för då tappar jag entusiasmen!
Men det är ju roligare när man hjälps åt:)
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0