tungt!

Vilken tung dag!
Jaja jag får skylla mig själv! men är det gatufest så är det! Den ena ölen efter den andra dansade ner i den torra strupen men inget vatten! Järnpiller vilken huvudvärk vätskebrist ger! Nu har jag börjat bli människa igen coh nu är det bara att ladda om inför lördagens partaj!

Gissa vem som stod längst fram vid kravallstaketet när sven-ingvars gjorde entre på stora scenen? Självklart lilla jag! Tillsammans med en kompis och ett helt gäng som nyss lämnat blöjstadiet. De kastade upp små bhåar på scenen  och skrek och bar sig åt! De kunde inte ens texten på de flesta låtar! Men ok, de hade ju kul i alla fall!
Men.......I love him!


Natti natti !Nu ska drömma sött om vem? Gissa!
Alldeles rätt:)


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Eva! Vad har du nu skaffat? En karl som bara står på alla fyra? ;) Är han hårig oxå? Ni får jättegärna komma o hälsa på om ni har vägarna förbi!!! Kramkram

2008-07-05 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0