Fy grävlingen!

I kväll skull jag gå ut och rasta Dante så jag öppnade balkongdörren och släppte ut honom! Jag hörde och såg något somdrog iväg från bärbuskarna ocxh mot våra gammelbilar som står efter sidan på garaget! Jag skrek till åt Dante att han skulle stanna och han hörde nog rädslan i min röst för han tvärnitade på översta trappsteget. En skitstor grävling! Fy för den lede vad rädd jag blev!
Jag ska ALDRIG släppa ut Dante utan koppel igen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Han har varken kissat eller ba........på hela kvällen för han bara skakr och skäller så fort vi kommer ut! Stackars han!
Men den här grävlingen ska inte bli långvarig , det säger jag bara!

grävling    men......                              jag vill hellre se den så här!
                     


Grattis stumpan på födelsedagen! Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fy så otäckt det är med grävlingar =/

Vi hade problem med dem förra året men nu har vi inte sett till nån på länge.

Ni får be om att sätta upp en fälla !

De kan ju va jättefarliga ju !!

Ha en skön söndag, Kram !

2008-07-13 @ 13:01:08
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0