katastrof!

En borttappad plånbok kan ställa till väldiga bekymmer! Min lilla gube hittade inte sin plånka i går kväll. Vi letade och letade och vände upp och ner på hela huset. Sökte igenom garaget och alla bilar. Smög  omkring som inbrottstjuvar ute på gården och vägen och vid postlådan och letade. Vid tvåtiden gav vi upp, totalt frustrerade. Det innebär ju så vansinnigt mycket om man måste spärra alla kort! Inga pengar, inget körkort, inget leg, kreditkort m.m.
Vi försov oss naturligtvis också! Men sonen hann nästan till skolan i alla fall. När de andra åkte fortsatte jag att leta och herregud vad skit man har! Det märker man när man börjar dra fram allt för att leta. Det är ju fullt överallt, nu måste vi rensa! När det ser som mest dj....ligt ut i sovrummet (efter att jag vänt upp och ner på ALLT) ringer min mobil
 :pratar du i telefon?
 : nej jag letar
 : det är ju upptaget
 : Ojdå telefonen i köket är på
  : då har vi inte haft nån telefon sedan i går då
  :nej verkar inte så
 : Lyssna nu! När jag kom till jobbet låg plånboken på skrivbordet
: va????????????

Slutet gott allting gott!
Nu ska jag ta och fixa till både mig och sovrummet!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 09:59:48
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0