Gud vad kung jag är!

Nu har jag installerat det första steget av tre nämligen telias bredband! Det gick ju lysande! Nu är det bara bredbandstelefonin och digitaltvn kvar! Jag har ett sånt där trepack :) (ej sexpack)

image217

Nu ska jag bara installera virusprogrammet som jag hade på den här datorn på den gamla i stället! Det är Ingen ände på allt det här strulet!

Och så har jag uträttat en massa ärenden och nu tror jag att jag ska elda lite, jag är alldeles kall om händerna! Brrrrrrrrrrrr (jag hatar att frysa)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jessica

En sån pysselbok vill ja ha! Vad fin den var!! :) Men vad hade den med inlägget att göra..? Inte mycket va?

Du är himla duktig iaf! Som klarar att installera allt själv menar jag! Har en oerhört teknisk mamma :)

Kram

2008-01-14 @ 17:10:34
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0