funderingar!

Idag har jag börjat funderixa på min stundande födelsedag!

Ska jag fixa?



ska nån annan fixa?



ska vi fixa tillsammans?



fest eller resa bort? (dum fråga fest naturligtvis!)

       eller       image222


dans eller inte dans?


buffé eller mat? (det är ju också mat förstås)

     eller   


hemma eller hyra lokal?

    eller    


på rätta dagen eller spara till sommaren?

      eller  

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Madde

Fest blir det, de är ett som är säkert! mammas 50 års dag ska så klart firas med dunder o bra.. många vänner, god mat och alkohol. Tror att om alla hjälps åt med allt så blir det kanon bra! tror nästan på att hyra en lokal och bjuda in nära o kära :) jag tar på mig att vara bartender :) hihi. visst var jackan fin!! men den kostar 900 från asos och rätt dyr frakt :( men önska får man ju göra iaf :) När åker ni i helgen då? ska stefan vara hemma själv med sonjis? kram

2008-01-17 @ 16:08:50
URL: http://maddeengstrom.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag håller med Madelene :) Hur en lokal, jag kan vara servitris! :)Malins pappa hyrde ju den där i lucksta. den som hör till fotbollsplanen dr. Var stort och bra. :) Ett litet tips. Eller kanske rännögården? Mat kan man beställa från matsäljarna. Färdig fläskfilé, potatisgratäng och såser som man bara värmer. Kanonenkelt och supergott och inte speciellt dyrt heller! Vi får sätta oss o planera framöver. :)

kramk ram

2008-01-18 @ 09:58:39
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Å när fyller du år då? Det är ju alltid trevligt med ett party eller fest... Men det ska ju vara bekvämt också!
/Sus

2008-01-22 @ 00:33:45
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Ja då förstår jag att du börjar smått fundera över hur du skall göra! Jag har ju nästan ett helt år på mig jag! Hehehe...
/Sus

2008-01-22 @ 09:41:59
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0