Hej igen!

Ja nu har jag semestrat länge från bloggen!
Åter hemma från Österåsen! Tänk detta borde ALLA få göra oavsett om man är sjuk, stressad, överviktig eller alldeles "normal" utan vare sig krämpor eller funderingar! (om det nu finns någon sådan förstås),
Jag har haft det helt underbart! Fast jag är grundligt less på grönsaker! Det har inte förekommit en enda tomat på matbordet under de här dagarna som jag varit hemma men däremot en massa ovegetariska saker:) Samma kväll jag kom hem blev det grillad kyckling, sedan kebab, lövbiff med sötsur sås, rostas med pommes och bea, kycklinglår sås och potatis och Bite line pizza!!!!!!!!!!!!!!!!!Här kommer lite kort på min lilla utflykt!

Här är mitt lilla krypin under de tre veckorna:)


Och det serverades enbart vegetarisk kost!






På några av korten är min lilla familj och hälsar på mig på 1 advent!
Jag tränade på gymmet, gich stavgång, parafinbad för mina händer, vattengympa, åt gröt varje frukost, soppa varje middag, tränade funktionell grundträning, pilates, landgympa, linedance, latino aerobics, avslappning,föreläsning varje morgon kl 9, fick behandling av min alldeles underbara sjukgymnast fllera gånger i veckan, fick lymfdränage, pysslade i skapandeverksta´n (bl a gjorde jag bocken av granris) lagade vegitarisk kost m.m m.m. Jag träffade massor med underbart härliga och trevliga människor!
I slutet av juli bär det av igen för en uppföljningsvecka!
Kram på er! nu ska jag byta gardiner i köket,baka några sorters kakor, göra en smörgåstårta och steka julköttbullar:)




Kommentarer
Postat av: Lotta

Du verkar ha haft det ganska gott =)

Tre veckor skulle jag nog inte kunna vara borta från familjen men kanske en helg med att bara få tänka på sig själv vore väl toppen =)

2008-12-11 @ 23:30:20
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det där schemat lät inte så dumt! Bara få bry sig om sig själv och sin kropp!!



Vi syns i eftermiddag!



kram!

2008-12-12 @ 10:10:54
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

ja nog låter de mysigt:-)



nu ska jag gå o sova..gäsp...för sent för mej..men har ju tur för barnne sover länge på mornarna..

lillen har fortfarande konstig mage men är vid gott mod..plutten.



ta hand om dej nu även om de kanske är konstig komma hem till vardagen igen...



kramis

2008-12-13 @ 01:35:55
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Kieran

hej svärmor!



Jag gillar och skämma bort din dotter men jag vet att det inte får gå till överdrift, men men det är sån jag är. Jag är en givmild kille och kommer alltid att vara...Ser ut som du haft det bra...hopps du har det oxå..=)

Hoppas vi ses snart igen,,,ktam Kieran

2008-12-13 @ 22:50:35
Postat av: kieran igen!!

kram menar jag ju...såklart...=)

2008-12-13 @ 23:19:08
Postat av: Christina

Låter härligt det där att bara få komma bort och rå om sig själv.Buffén ser jättegod ut.

Christina

2008-12-14 @ 22:17:21
URL: http://cinasdagar.wordpress.com
Postat av: Jessica

Vilan och chokladen hjälkpte rätt bra tror jag! Är bättre idag! :D



Kram

2008-12-18 @ 13:07:24
URL: http://jessiegumman.blogg.se/
Postat av: Helen

Välkommen hem! Nu är du laddad för julens alla bestyr säkert. Mycket fina bilder har du tagit oxå



Ha´de gott!

2008-12-18 @ 17:36:52
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0