Nu kör vi!

Ja det var den sommaren det! Men härligt har det varit:)
I måndags jobbade jag första dagen efter 9 veckors semster!
Lär vara ganska slut i slutet av den här veckan antar jag!
Här kommer lite bilder från min sköna sommar!

Gamla fina bilar!


Trädgården!


Fotboll!


Husvagnssemester!


MIn lilla hund!
 



Lite blandade bilder från Orsa camping och från vår vistelse i min födelse "stad" Ljusdal! Bla Dante när han mumsat i sig köttfärssås blandat med sin egen mat,därav det orange skägget på några bilder här ovanför. VI hälsade på min morbror och de har en shitzu men de är ju så snarlika i färgerna min lilla Dante och han, så de ser ut att vara släkt:)
Man kan faktiskt tro att Dante är en grävling och inte en hund, så där svart och smutsig är han så fort han får chansen:)
kram från Dante och mig!

Kommentarer
Postat av: MBip

Åh, vilka underbara semesterbilder. Menar du att ni har haft så fint väder där oppanvid. Här har det regnat så det stått härliga till. Inte ett endaste paraply har nog vart oanvänt i den här delen av Sverige...o mer regn är på väg?!

2008-08-19 @ 23:41:16
URL: http://bippas.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Vilka udnerbara bilder:)

2008-08-20 @ 06:26:48
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Härliga bilder!

Trivdes ni på Orsa camping?

Vi funderade på den i sommar men det blev Strömstad istället.

Tack för den gulliga kommentaren hos mig.

Ha dde gott

KRAM

2008-08-21 @ 10:02:43
URL: http://affib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0