underbart

program barnmorskorna! Jag gråter, skrattar , kniper och hjälper till! Det märks att fyra små sötingar har passerat ut i livet den vägen! Alltså kan man omskola sig när man ska fylla 30? (jag menar 50). Jag skulle så gärna vilja vara barnmorska!

På fredag kommer mina två äldsta flickor hit och hjälper mig lite! Kanon att jag har er!

En av mina kompisar har 50 års kalas på lördag och jag kan tyvärr inte vara med! Men ett stort Grattis till dig  och hoppas du får en underbar fest!
image363

Nej nu är det verkligen dax för John Blund!
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är klart du kan omskola dej! Min mamma omskolade sej till undersköterska för 2 år sedan och hon blir 60 i år=) fast barnmorska tar liiite längre tid eheee men vafasen du är ju bara 50! Rena ungdomen ju ;)

ha en härlig torsdag!=)

Kram

2008-04-10 @ 01:24:42
URL: http://majamelon.blogg.se
Postat av: Fia

Det måste vara underbart att vara barnmorska. Tänk att gång på gång få vara med om det lyckligaste ögonblicket i livet för så många människor.

2008-04-10 @ 22:28:45
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0