grymt

Tänk att nu har jag klarat mig länge från att klaga på vädret och det kanske har med åldern att göra! Jag vet ju att april månad ser ut så här! MEN ÄNDÅ!!!!!!!!!
Total vinter ute och jag måste skotta!
Men den snö som kommer nu tar ju den gamla med sig när den försvinner, jag vet..........

Jag vill ha vår!

Jag börjar få ont i magen att jag inte ska hinna med mig tills kalaset!
Många har inte svarat på inbjudan än!
Mycket är ogjort!
Flickor jag behöver hjälp ;)

2,5 vecka kvar................
image361

Nu ska jag snart åka till mina älsklingar på jobbet! Kul! I dag ska vi göra en kretsloppskruka, plantera en växt i en kruka och försluta den. Den ska symbolisera vår jord!

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi kommer hinna! Vi är många som hjälps åt! Bara alla svara på inbjudan så vi vet hur många som kommer! När skrev vi sista datum?
Kram!

2008-04-09 @ 11:46:54
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: baristamorsan

Jag förstår din oro, det är inte lätt att sitta och inte ha full kontroll. Det blir nog så bra så!
Kram Sofie

2008-04-09 @ 19:35:07
URL: http://baristamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0