Vi tycker det verkar jättebra!



Sa en förälder på föräldramötet jag nyss kom hem från! Det är väl kul, vi har lika härliga föräldrar som barn, positiva glada och kommer med ideèr. Jätteroligt!
Det är alltid lite nervöst innan man ska ha föräldramöte men allt gick som en dans. Vi gick igenom målen som alla ska nå upp till i femman (man ska börja i tid våra är ju bara 6-7 år) nationella proven vad de innehåller och sedan hade vi gruppdiskussioner om olika levnadsstilar och om hur det påverkar chanserna att nå upp till målen. Det var mycket bra samtal i alla grupper.
Det var bara synd att jag hade så ont i slutet på kvällen så jag nästan inte stod ut! Jag måste nog ringa min lilla naprapat igen för tabletterna hjälper ju inte ett dugg. Fast man ska ju inte klaga, var in och kikade på en annan blogg och den tjejen har det bra mycket värra än jag. Det är konstigt att man inte ska få hjälp när man är så sjuk, jag har haft tur jag som träffat läkare med empati och som är förstående.
I morgon är jag ledig men måste på ett möte på em om min arbetstid. Varför kan inte jag få lägga min energi på mitt jobb i stället för på en massa tjafs?
Annars kommer dagen att gå åt till städning vi får väl se hur det känns i morgon. Då kanske städtanten i mig inte har lust att dyka upp ;)
Natti natti
Vi tycker det verkar jättebra!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ska också städa idag, eller ikväll rättare sagt. :( Slutar kvart över sex idag. Då blir det hem för att ta i med hårdhandskarna o skrubba badkaret! Hoppas du får en bra dag! :) Kram kram

2007-09-20 @ 09:56:14
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha, nä kyckling är inte lika med blodpudding o nudlar..! Var det jag hade kvar i frysen.. :)
Men hade jag haft blodpudding hade jag gärna ätiti det..! Gud vad gott med lingonsylt till! mums!

2007-09-20 @ 12:24:07
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Jessica

Lycka till på mötet sen förresten! :)
Kram kram

2007-09-20 @ 12:24:38
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0