görtrött!

Herre jå, igår var jag så trött så jag nästan onte kunde hålla ögonen öpnna! Dt började redan när jag åkte på träningen , funderade ett tag på om man kunde åka in på vägrenen och sova en stund men insåg att det nog inte skull se så bra ut. Nåja , jag jlrade mig i alla fall men efter idol så stökade jag mig i säng och jag hade snarkat hela natten sa min lilla gubbe (måste ha varit lyhört från grannen (100  m) eller nåt för jag SNARKAR INTE!).
I dag är jag mycket piggare och vi har varit på utflykt på norra berget hela dagen med barnen. Vilket kanonväder vi fick!
Nej nu ska jag dra ivög och hämta tre innebandygrabbar som ska på träning!
Ha en bra kväll alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0