Fredax!



åh vilken härlig fredag!
Solen skiner och jag har suttit uppkrupen i fåtöljen med en kopp faffe och en nybakad thekaka med skagenost:)
Nu är det dax för golvtorkning, det skulle ju jag göra i går kväll när jag kom hem från jobbet (dammsugningen fixade jag ju på fm) men gubben ringde och sa att han hade biljetter till hockeyn och det var ju mycket roligare förstås! Så det blev en (vild) resa till Timrå och jag hann precis in till min plats innan nationalsången skulle sjungas (jag hann tom få med mig två av mina döttrar i farten). En bra match men ack så ringrostiga laget är än. Ska jag säga som inte kan titta på ett par skridskor utan att ramla! Om mina döttrar tittade mest på matchen eller på alla vackra hockeyrumpor vet jag inte för de hade nämligen platserna alldeles bakom spelarna medans vi satt mittemot.



Nej nu väntar  moppen och sedan bara måste jag ut i det vackra vädret. kanske hämta mamsen och ta en härlig höstpromenad?
Njut av allt det vackra!
kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha en mysig fredag! :)
kram kram

2007-09-28 @ 11:51:53
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0