Det är ju vår replik!

Vi sitter och äter på skolan. Ettorna är på teater så jag äter med enbart f-barnen. Två småtjejer började med att säga åhhhhhhh så fort jag sa något, typ nu kan ni hämta sallad,åhh sa tjejerna osv (bara på kul alltså). Sedan sa jag att idag hjälps vi alla åt med att torka bordet (annars har vi torkvärdar). Åhhhhhhh sa tjejerna. En annan lite tjej ville också vara med så hon sa också åhhhhhhh. Men.... sa en av de två, det där är ju våran replik!
Det är svårt att hålla sig för skratt ibland!
I dag har fotografen varit på skolan och alla barn var så uppsnofsade och fina. Det blev jättefina kort!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Barn är ju för söta! Man kanske har valt fel jobb.. Själv får man bara utskällningar av gamla tanter o gubbar. :( Blev hotad av en gubbe igår. Var inte långt ifrån att jag polisanmälde homom! Vilka puckon det finns!
Hoppas allt är bra :)
Kram

2007-09-11 @ 12:59:49
URL: http://jessiegumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0